Ab imo péctore

mm.. vet inte vad jag ska skriva, vill bara skriva av mig allt - men innan jag vet hur saker och ting står till så är det inte klokt av mig. jag vet liksom inte hur jag vill ha det med någonting och det gör ont i mig, i hjärtat, det gör ont som FAN.
Idag köpte jag en choklad för att det trösar alltid, så kom mamma hem med en choklad, och så köpte pappa tre choklader till mig ;P haha . tur att det är 70% iaf, så det inte är onyttigt.
jag fattar inte vad det är med mig, jag är ett känslomässigt vrak helt enkelt, jag måste börja om från början med allting och bygga upp allting därifrån. Det har visat sig nu att jag inte kan lita på personer som jag förr i tiden kallade bästa vän, och det gör ont..
Men en positiv sida med det här är att jag kommer lära känna nya personer, och att det är en flytt iblandad =) kuljul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0