bet it up

Tror ni jag är lite trött eller? Tror ni inte att jag somnade förns halv sex? Så irriterande!
Det började med att igår runt 12-1 skulle jag gå hem och mamma skulle möta mig, vi hamnade hos mina fina grannar som hade 50års fest. Och vet ni vem som var där? Lush-tjejen ;) Alltså jag är trogen kund där och när jag gick frågade hon mamma; har inte du en dotter som heter Wiktoria ? haha skönt alltså.
Men så fick jag ett sms av Daniel där han sa att jag skulle komma tillbaka och Wille skulle komma och hämta mig, och ja, varför inte tänkte jag ? Saken var ju den, att när jag kom dit var jag SUPERtrött och ville sova direkt, så jag gick in i mitt rum och försökte (Läs: försökte) men, de skrek hela tiden och hade sig så vid halv 5 fick jag nog, då stampade jag med stoooooooora steg upp för trappan och la mig i Tobbes säng. Wille kom in efter ett tag och skulle vara så rolig att kittla mig och då fick jag nog, jag skrek som en idiot och blev asförbannad.
Så efter ett tag när jag väl somnat kommer Micke in och säger - men åååh vafan sover du här?
Så ja, less är jag allt. Klev upp runt 10 och packade ihop mina saker och drog till mamma igen, fyfan vilken natt. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på Bridget Jones 1,2 eller Pirates of the caribbean 1,2,3 ! Vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan!

Piratfilm låter bäst!

2008-09-14 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0