Då var det done.

Nu har jag läst alla mina favoritbloggar och pluggat på tyskaglosorna, druckit te, sett på Idol, tagit ett bad.. och ja, inge mer. Så nu känner jag mig redo för kvällen.

Jag pratar lite med Snyggemil på msn och det är ganska roligt, jag tror nästan att alla på min msn har fått ett eget namn, vi pratar lite om att bo hemma själv och sådär, jag skulle aldrig våga det nu! Jag vågar inte ens vara hemma själv när det är mörkt och då är det inte sådär jättebra att fundera på en lägenhet va? Bosse började även prata om övningskörningskurs-grejs idag, ja ni vet vad jag menar, och hjälp vad jag börjar känna mig vuxen. Haha jag vill ju vara barn!

Edit; KUL JUL då. Jag som skulle bli knodd har glömt bort att vi skulle göra klart hela mattekapitlet till imorgon, och boken är i skolan. Nej men jag får dra till en klassiker, att jag har gjort det redan. Så får man sitta hela helgen sen , haha. Nej fan, helgen är ju helt upptagen faktiskt. jag som hade bestämt mig för att bara ta det lugnt och plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0