DANS!

Åh gud vilken träningsverk jag har ;p så fort jag går ett steg klagar jag  ! Jag är hemma hos johanna nu, vi har pluggat och gjort kvällsfika för hela familjen. Blir att jag sover här för det är såååå mys.
Dansen gick ganska bra idag, elin och jag fick ÄNTLIGEN dansa tillsammans och vilken snygg dans vi gjorde då, fast andra gången tappade vi bort oss helt och vi nästan la oss ner och garvade. Haha älskling.
Men vi tror att vi ska ge upp dansen... och börja simma istället. Skittråkigt jag vet men vi båda måste satsa på skolan och det är bättre att träna när man väl känner fört!
Jaja, nu ska vi testa kläder sen sova. Sov så gott :)


jag älskar dig pappa, tio ggr stjärnstopp .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0