Det är min dag idag!

Jag vaknade förfasen halv12, av ett sms! Jag blev skitglad när jag vaknade, jag hade 12 grattis sms ;) 
Men inatt mådde jag verkligen inge bra inatt. Runt 3 skulle jag gå och hämta ÄNNU ett paket näsdukar, så tog jag en alvedon i samma veva. sen när jag kommer upp i mitt rum börjar jag skrika (jag såg i syne, och trodde det var ett spöke eller nå sängen) sen gick jag närmare och kände , då var det bara kudden.
Imorse när jag vaknade kollade jag mig i spegeln och tänkte, jaa men jag ser ju ganska frisk ut nu. Så direkt när jag kommer ner och träffar Biggan får jag höra ;
- amen fyfan hur du ser ut! 
hah kuljul :)

nu ska jag gå och se på film och gosa med min kanin :)











Kommentarer
Postat av: bella

krya på dej :) <3 fan va snygg dubbelhakan va på mig ;) haha

2008-09-01 @ 18:00:46
URL: http://isabella91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0