Det blev inte som jag tänkte...

Igår skulle jag ju på fest, var supertaggad! men så fort jag kom dit började jag må illa och de va inte superkul, så jag drog kanske två timmar senare. Jag ville verkligen inte.. Men såfort jag fått friskluft så mådde jag bättre? men kunde ju inte gå upp . Så jag gick till busshållsplatsen och väntade på bussen, då kom en gubbe fram och pratade =) han var så söt. Sen när han skulle hoppa av bussen så stannade inte busschaffören, tror ni jag blev lite tokig eller? Idiot! hatar sånt där, eller när bussen drar direkt när man kommer fram. Så himla irreterande.
jaja, eftersom jag inte hade nå annat för mig åkte jag till pappa där min brorsa hade lan, satt där och mös lite med dom, sen vidare mot Rasmus och se på film med han och Jimmy. Där var jag så trött så att jag skakade så efter ett tag skulle Jimmy gå hem och då joinade jag han. Så sen när jag fått luft IGEN blev jag piggare, skittrök. Och då fick jag ett sms av Linus som frågade om jag var vaken, och självklart. Det blev en nattpromenad och han lär ju tro att jag är sjuk, haha . Rädd för allt :D

Nu vaknade jag precis och sitter och kollar igenom skol- datorn, jag lämnade ju in den i veckan och vet ni vad dom jävlarna gjort? Dom har tagit bort ALLA bilder !!! där hade jag hela min sommar + turkiet. Helt störda i huvvet är dom !!! Jag som lovat mormor att skriva ut alla bilder.. Så jävla less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0