Glad gladare Wickan!

Igår kväll när jag gick och la mig tänkte jag inte gå i skolan, sen vaknade jag runt halv8 och kom på att jag saknade mina brudar så jag gick till skolan idag :) och gud vad jag INTE ångrar det ;) jag har varit glad hela dagen trots att jag har hostat som en galning. Det har gått superbra med bokföringen trots att jag låg efter med ca 8 timmar ? Så nu tog jag ikapp både löner och kredit, så det är inte supermycket kvar nu :) Sen så dagen då jag ska tatueras var ju på en tisdag, fick lite ångest över det då vi har projekt dagar, men vet ni vad? Det är höstlov då :D Så då slipper jag den där dumma ångesten ;)



Och ang. mascaran jag köpte igår, FYFAN VAD BRA DEN ÄR :)


 


Kommentarer
Postat av: Sofia W

Alltså fan va jag älskar din stil. Du passar verkligen i allt, kan ha baggey och vanligt trendigt typ. Skittuff tjej äru

2008-09-03 @ 19:56:33
Postat av: Anonym

mascaran såg ju lite.. klumpig ut ??. hehe

2008-09-04 @ 15:55:43
Postat av: Wickan

Det var den icke :)

2008-09-04 @ 17:48:50
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0