Glad ?

Idag var läraren sjuk till individuella valet så alla gick hem, förutom .. ja, vi seriösa barn ;) nej men jag kände att det var lika bra att renskriva och fixa till det. Sara och Poppy blir klar imorgon så det är superbra, kan vi köra lite genrep innan nästa vecka då vi ska hålla tal i Vasasalen. Nervöst, men kul.
Så jag gick väl hem efter en och en halvtimme, åkte buss med Jennifer och oboy vilken kvinna hon är. Jag vill också vara lika positiv och energisk som henne, haha. Nej men den tjejen har världens bästa personlighet, hon gör mig alltid lika glad :D
Träffade honken på vägen hem och det gick superfort att gå hem, knäppt egentligen. Nu ska jag käka, sedan lägga in lite ny musik på mobilen och sen sova.... Skit trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0