Haha gohjärta.

Eftermiddagen idag har varit riktigt bra, låg och tänkte på en massa och läste igenom flera sms och jag kan bara säga att du gör mig så glad :) sen var det dans på G, var en supersnygg dans vi gjorde med Johanna och sedan skulle vi fixa själv, jag tror varken jag eller Elin var så supersugna på det där så varje steg vi gjorde slutades med ett skratt , när vi skulle göra vårat värstingtrick började tillochmed Johanna skratta åt oss, så ja - vi var tyvärr inte seriös idag ;) Nästa vecka är det hårdkörning på disco så då vet man vilken dag man inte ska träna, haha. Jag hatar disco :D

Loggade precis in på bdb och så hade sara skrivit ;
Du, jag vet en skitbra grej med tyskland! Lärarna sa att eftersom det är tillåtet att dricka alkohol där om man är över 16 år så får vi göra det även när vi är med lärarna för dom kan inte göra nått sa dom och sista kvällen ordnas det en skit står fest med alkohol såklart :D
 
Haha gohjärta :D Nu ska jag borsta tänderna sen hoppa i säng, gud vad skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0