Hemma hos min syster

Hej på er alla! Just nu är jag hemma hos Johanna. Fan, den tjejen är som en tvillingsyrra, helt klart. Vi har samma intressen, samma skostorlek,samma klädstorlek , samma humor, samma tankesätt - you name it. Det är helt sjukt!
Vi har iallafall varit på ICA och handlat 70% choklad, det är ju det smarrigaste som finns. Så nu sitter jag här och bloggar, med min choklad i ena handen och mjölken i andra. Eller, nja faktiskt inte, men det kunde vara så ;P hihi
Johanna håller på att städa sitt rum och då passar jag på att kika lite, vad som hänt i bloggvärlden och sånt där . Vet faktiskt inte vad vi ska göra senare, ska fixa Martin och Adam iallafall. Det ska bli roligt. Vi har även tagit massa bilder men johanna har tyvärr tagit bort alla på henne så ja, det kommer väl bara massa bilder på mig då, och adam och martin ofc =)


Nu ska jag kika lite när johanna städar, hörs snart mina vännor. (ja jag vet att det heter vännEr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0