Hoppsan.

Haha, jag vaknade nu! Är det inte konstigt? Hur kan jag sova så länge? visst att jag var vaken till 3 inatt men jag har ju blir lite rädd när det står 13;30 på klockan. Fan, hela dagen är ju borta. Det är ju indiander och sånt roligt i Älvkarleby men nej, wickan låg snällt hemma och sov. Gud vad jag ångrar det nu..
Iallafall, så är det party i kväll :) Ska faktiskt inte dricka så mycket, jag vill bara ha roligt med mina damer och det ska jag ha. Det är säkert jättemycket tjejer som man känner igen för killen som har festen sa bara; Men ta med dig hur många tjejer som helst, bara de är sociala och ser bra ut.

Nu till problemet, vad fan ska man ha på sig? okej, jag ska rota igenom hela min garderob - hittar jag inget åker jag till Johanna dirr alltså. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0