I'll be there for yoooooooooooooou!

En hemsk incident hände i fredagskväll, när jag skulle gå med Johanna (även kallad dileva efter kvällens utstyrsel) så gick vi och pratade om allt möjligt, ja en vanlig promenad helt enkelt. Dock ser vi en lampa tändas ca 10 meter ifrån oss och vi båda tänker - vafan är det för nå? Då ser jag en stooor svans, lite grått, vitt och svart och det första jag kom att tänka på var ju självklart en GRÄVLING! Och hade jag inte rätt, så säg? Jag och Johanna fick panik och jag hoppade på pakethållaren och vi drog iväg i en väldig jävla fart! Vi tog en genväg genom en skog så vi klarade oss utan bett ;)

Har precis varit på ica med Linus och köpt lite grejs till mitt nya liv, haha ;) Justja, jag lär bara säga att han är den sämsta i världen på att förklara vägar. Enligt honom är "uppåt" åt vänster och bara de säger ju allt. Nu ska jag kika på Idol, Alice och Loulou är lätt mina favoriter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vet ju att hållet mot ica är uppåt :(

2008-09-30 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0