jag är så KLANTIG

Jag har inte sagt det i bloggen men jag har börjat använda en annan mobil, nu fattar jag den iaf och den har varit superbra tills igår. Jag tappade den från trappan med världens duns och ALLTING åkte ut, så knapparna är helt åt helvete, högtalarna är skitkassa och stegräknaren funkar inte. Ibland får jag inte ens någon leveransrapport på smsen så jag skickar de 103940 gånger till typ haha . nej men supertråkigt är det iallafall, att jag är så klantig.

Ikväll på fyran (tror jag?) är det "Hål i väggen" då b.la. Björn Gustaffson och Linda Rosing är med, det verkar superkul så jag och många fler kommer nog sitta bänkade framför TVn. Jag vet att Linn kommer göra det iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0