Klantarsel.

Ibland undrar jag hur jag kan vara så klantig, i fredags tappade jag min mobil så allting sprack, precis allting. Displayen åkte ut och gick helt sönder så ja, jag får ha min gamla vanliga tills december igen då. kul? Nej.

Igår blev det ingen uppdatering för.. jag var inte hemma. Jag var på stan och i valbo, sen hos Madde och sen hos Linus. Mycket trevlig dag faktiskt och jag fick med mig ganska mycket hem i från stan. Speciellt glad blev jag över en halsduk, så jäkla mysig! Den var stor och alldeles gosig.
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta frukost. Senare vet jag inte vad det blir, jag kanske ska läsa tillsammans med Linus. Båda har böcker som måste vara klara inom kort, så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0