Lite fundersam - men ändå glad

Jag är glad idag, så det här känns ganska bra. Känns liksom som att jag blir gladare och gladare för varje dag, och ja alla vet ju anledningen också ;)
Vet ni vad jag hatar?`När man vaknar ca 06.45 och man ska upp 07.00, det känns så drygt att somna om då klockan ringer direkt och jag orkar inte gå upp då heller. Så efter ett tag går jag upp och har hur mycket tid som helst, så inatt ska jag sova med öronproppar och stängd dörr och rullgardin för att se om jag kan sova fullt ut. Fredag imorgon med, skönt va? Har bara gått tre dagar i skolan den här veckan så det har gått superduper fort. Har helgen fullt upp så efter denna helg kan jag ju bjuda på lite smaskigheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0