Malin <3

Tror ni att jag var dåligt trött imorse eller? haha jag skulle behöva sova miiiinst 1 timme till säger jag bara, var helt död.. snoozade några gånger sen fixa jag håret och drog. Mötte Linn och Jess på bussen och drog till tingsrätten och var där ett tag , vi gjorde en fräckis men vad säger jag inte ;)
Sen mötte jag Stina och vi åkte till Källmur, vi pratade supermycket med världens bästa människa, jag talar naturligtvis om Micke Svensson. Han gav mig världens bästa push som alltid, ja det känns som att allting är tungt nu så tack. När jag berättade vad jag ville bli blev han skitpaff men sen sa han ;
- jag har alltid vetat att det ska bli nå stort och grymt av dig, Wiktoria!
Det gjorde min dag, haha ;) Sen gick vi runt ett  bra tag, pratade med alla lärare och så :) Efter ett tag började mickes lektion så vi satt oss utanför och då kom Johanna. Gick runt ett tag och tog massa bilder, och är Daniel modellen själv eller? haha galning . Jag lägger naturligtvis ut bilderna här på bloggen, men det blir ikväll :)

Nu ska jag ta en powernap sen ska jag plugga, sen träna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0