men de är ju toppen

Alltså enda sen i ettan har jag på utvecklingssamtalen fått höra; Wiktoria måste lugna sig och inte slarva med det hon gör, hon gör allting alldeles för snabbt vilket medför slavfel.
och ja, typ 10 år senare så har jag fattat piken. Satt med matten nu och det är verkligen skitsvårt, vill hinna klart med allting så jag inte har nå glömt till provet imorn och alla svar blir bara fel! Sen fick Bosse damp på mig och verkligen skrek att jag måste lugna mig och tänka sig, då fick jag alla rätt ;)
 Så matten är avklarad nu, har prov imorgon och jag känner att det inte kommer gå bra - men jag ska göra mitt bästa. Engelska läxan är klar och bokföringen spar jag tills i helgen.
Imorgon står det mycket på schemat, skola till 4, springa på stan en snabbis (måste köpa en spec. grej), hem till Frida, försöka hinna till Volvo, åka till Skutskär, träffa farmor, hem och hämta alla grejer, åka till stigslund och sen åka till Bomhus/stan . Kul va? haha njaae.. Men de blir roligt sen mot kvällen då jag och toppenbrudarna ska ut :)

Nu ska jag läsa lite bloggar sen hoppa i säng, kanske smsa med någon mysig person om det går för sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0