Musikaaa

Sitter och kikar lite bloggar nu, och kom in på Ken Rings , blir så less på alla äckelmedier som förstorar upp ALLTING. Som han skriver ju så var det hans kompis som hade haft sex med en tjej som sagt att hon var 18, och hon hade sedan sagt att det var Ken Ring. Mogen tjej liksom. Jag tror till 110% på Ken Ring i detta fall och det är tråkigt att han vägrar vara med i media och kanske tom. sluta med musiken för detta. Jävla skit Gävle, jag skäms. Hans musik är verkligen bra, eller ja, det är texterna som är super..
ja, jag hoppas att det löser sig och att du inte ger upp musiken iallafall.

Imorse när jag gick hemifrån såg jag en ny låt på min mobil som jag aldrig lyssnat på. När jag kom till skolan och skulle stänga av musiken så var det fortfarande samma låt?! Låten var typ 49 minuter haha.
Hittar inte själva "låten" på youtube, men den är av DJ Quality iallafall. Ni kan ju kika in där vettja.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: hehe, tur att smaken är som baken då bland alla människor. :P annars skulle världen vara tråkig. :P

2008-09-16 @ 11:40:20
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0