Så jävla glad!!

Jag har verkligen lagt plugget åt sidan idag, inte bra Wiktoria! Men jag ska ta tag i det.. snart, snart jag lovar.
Jag har faktiskt varit med hela min familj idag, eller inte hela utan bara Ahlin sidan och fyfan vad vi har skrattat. Jag kan säga att jag har inte mått så bra som jag gjorde idag på superlänge.. imorse när jag vaknade tänkte jag också ; jag ska aldrig mer må dåligt! Så idag är verkligen en bra dag och jag är på toppenhumör :D

här är lite bilder; 
 
Vi gick och letade efter picknickplats i något område. ?

men jag låg och lyssnade på musik ist ;)

världens bästa mamma

vi hittade inget bra ställe så vi gick hem och satt oss på studsmattan ist ;)

älskade bror



vi försökte flyga :)
'
och eftersom vi är såna kingar lyckades vi;)

mamma försökte också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0