Skit alltihopa

fan är så jävla less på alltihopa nu.. var ute med johanna och pratade, rabblade upp alla saker jag är less på och ja , visst fan är det en del. "påhoppet" nu på kvällsingen gjorde det inte bättre heller, jag är verkligen inte så jävla dum.  :(

nu har jag tappat lusten till allt , min inställning till skolan finns inte kvar och nu vill jag bara ligga i sängen hela helgen. skit också! Näe, nu ska jag ligga och tänka ett tag, skiter i engelskan och skiter i naturkunskapen, bryr mig faktiskt inte .
Så godnatt folks.

Kommentarer
Postat av: hertinginnorna

men stumpan då, allt kmr lösa sig skaru se! :)

2008-09-05 @ 19:31:36
URL: http://hertiginnornaafgefle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0