TJALALALALA!

Ja, jag kommer aldrig bli en bra affärskvinna. Jag som tyckte det lät så vuxet med möte och så glömde jag bort tiden! Så .. om vi skulle åkt dit när jag tyckte hade mötet varit slut ;) Så ringde pappa och frågade om jag ville gå på DIF - brynäs matchen och hur kan man tacka nej?
DIF hade halva laget borta men ändå vann de med 4-1! Domarna var helt åt helvete kassa, favvoriserade totalt brynäs. jag och pappa höll på att få damp alltså, helt sjukt.  Jag menar när brynäs hakade i DIFs tröja så dömde inte ens domaren, eller om han kom bakom med klubban i ryggen, nej jag är tyvärr ingen hockeyfantast och vet vad alla ord heter ;)
Aja, skön vinst iallafall. Fick ett ganska roligt sms av Ludde och ja, jaggjorde ju bort mig som vanligt haha. "Slutat heja eller?";)

Nu ska jag nog gå och lägga mig , supertrött! Upp 9 imorgon för att gå på rättegång och sedan ska jag till min gamla skola med min fina stina :)
 


gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0