Tönt!!

Nyss addade en kille mig på msn. Den blev... kort?

Hmm säger;
Hej va fin du är allt bra eller
wickanahlin.blogg.se säger:
tack, ja själv?
hmm säger;
jo det är bara bra. ska vi ses någon dag eller?
wickanahlin.blogg.se säger;
nej tack
hmm säger;
nehe okej vad synd :( men du är skitfin och har världens bästa personlighet allafall, hejdå

Alltså, jag en bild där jag är på långt avstånd så han kunde inte sett mig ansikte, jag känner inte typen och skulle aldrig träffat han och min personlighet speglades väl inte ut så bra där va? Haha idiot.
Jag har lite problem med vilken text jag ska ha på tatueringen så jag kommer sitta i timmar. Men snart är det dans så då måste jag dra iaf ;P

Ex.1 Ex.2 Ex.3 Ex.4


Kommentarer
Postat av: Växelhäxan!

3:an och 4:an var frän :)

2008-09-19 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0