VARFÖR ?

guud jag har så himla ont i mina fötter. Jag kände av det redan i morse så jag har gått och pinats hela dagen, fötterna är.. ja, fulla av skavsår nu. Jag hade världens risigaste dag idag och håret ska vi inte ens prata  om, så jag tog en rosa keps. och har man en rosa keps, så måste man ha något annat rosa till, och då blev det ju de rosa conversen. FAN tog jag dom för? De har ju alltd varit mina favoritskor men aa jag vet fan inte vad som har hänt.

Nu ska jag städa mitt rum , plocka ut alla lådor och fixa till i garderoben. jag köpte även en tröja idag, så den visar jag nog lite senare.


Kommentarer
Postat av: felicia

jätttefin design!

2008-09-05 @ 17:49:14
URL: http://fessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0