Vem vill inte vara hon..

Idag när jag träffade min Frida på stan så började vi prata om det när man jämför sig själv med någon som man personligen anser sig vara finare. Jag tänker inte gå in djupare på det för jag känner inte för det här "skriva av mig humöret" längre, det var bara depp-tider. Men VARFÖR jämför man sig med andra.. ? Jag gissar på att det inte bara är jag som vill vara som den där tjejen man ser på stan, eller vad man nu ser upp till. Nej fasen, jag är så less på det där så nu ska jag bara gå min väg, eller jag ska försöka iallafall. jag har alltid, alltid, alltid haft problem med mitt självförtroende och det är väl något som alltid kommer sitta kvar, men jag kan iallafall ge det en liten knuff på vägen och se till att det blir lite bättre. Om jag ska till skolan imorgon ska jag gå in och prata med kuratorn så hon kan hjälpa mig, hon vet nästan allt om mig och det känns tryggt att ha någon som puschar på en =)




lite smaskig bild va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0