when i grow up, i wanna be famous ;)

Kom precis hem från Emil . Vi båda kände att det var dags för massage och lite prat så ja, sagt och gjort. jag tror aldrig jag har sprungit så mycket som jag gjorde när jag skulle till bussen, det var kanske 5 min innan bussen gick och jag sprang, sprang, sprang :d kom iallafall i tid, och det är huvudsaken det :) Skönt var det med massage iallafall, men det slutade ju precis som jag trodde. Att jag fick massera mest.. humpf
På bussen hem träffade jag min bästa Jimmy Fäldt, och kan jag säga att han var lite dragen eller? Haha, nu har jag något att retas för lilla gubben! ;)

Nu ska jag hoppa i säng , eller jag ska äta nå först, gud vad gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0