how can you be so heartless?

Fan vad tröttis jag var i morse alltså, det tog verkligen emot när klockan ringde halv 6 och jag skulle ut och gå, neeej fan jag snoozar till halv 7 istället, men nej inget fusk är tillåtet ;)  så bara att pallra sig upp.. var helt dött med folk i morse .. svängde även in på rosens och köpte bröd, mumma vad gott det är :D

sen blev det skola, lika tråkigt som vanligt faktiskt, nu räknar jag bara ner till torsdag då det är långhelg och så på lördag natt åker vi ju till grekland, fan va nirrba !
MEN , jag har sån jävla beslutsångest alltså, hur många skor ska jag ha med mig? hur många klänningar? hur är vädret, osv ! BLÄÄÄÄÄÄÄ :D men får experthjälp imorn, de är gött de ;)
lär svänga förbi stan imorn med och hämta mina skor som jag lämna in på lagning idag, haha :( mina favvisar gick sönder igår, fan va jag grina. bläsch :D


näää vet ni vad? nu ska jag lägga mig i sängen och ta en powenapppp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0