BELIEVE

Bosse fråga oss vid middagen var vi skulle åka nästa gång på semester, vi ska sikta in oss i sommar tror jag. Då blir det new york i tre dagar sen till golfspelaren maria hjort i orlando någon vecka, mittemot disney world! (kommer aldrig blir för gammal för det) KOMMER JU BLI AWESOME, jag längtar så jävla mycket.
Men mest av allt längtar jag tills min och idas resa =)

Jag och mallan sitter här med två datorer och kikar på fotbollen, står 1-1 och har ingen aning om hur de kommer sluta. Tänkte hoppa i ett bad nu sen så sova så jag kan vakna och VARA ARTON! hahaha, slutar fem imorgon och så kommer släkten och ida hit senare på kvällen :) Lite nice! Sen i veckan kommer min älskade farmot hit med, åh vad jag saknar henne.. Så då ska vi hem till pappa och firas med slätk där , NIRRBAA !

Hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0