i do whatever it takes

Första skoldagen idag då! Nirrbaaa , skönt att komma tillbaka. När jag jobbade längtade jag bara efter att ta det lugnt och sova hela dagarna men man blir ju rå-trött på det efter en halv vecka , det går ju inte..
Fick ett KUNG schema iaf, älskar fredagarna! sen så fick jag världens tuffaste busskort med , jiha..
Vi skulle sätta igång med bussiness for a day som alla ekonomer gör, vi får en hundring så ska vi försöka få den att växa så mycket som möjligt, om allt går som vi planerat kommer de bli super iaf =) hiihi..

Nu har jag superduper bråttom, ska fixa massa sen ikväll ska jag hem till johanna =) vi ska sitta ute och mysa massa och skriva en lista med alla mål de här året, kommer bli awesome alltså


älskar min linus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0