JÄVLA WICKAN ..

GAH! Får panik.. vakna nyss och är helt jävla trött, ska ner och köra om en timme sen kommer jimpan och hämtar mig så gör vi nå, sen äre oth hela dagen tills jag ska vara med linus ett tag sen oth igen tror jag. Alltså vafan, när ska jag hinna packa och fixa allt annat tills IMORN!? Jag har inte ens börjat packa eller fixa de här smågrejerna, blir så jävla arg på mig själv. Och nej jag tänker inte hoppa över oth, vi ska se hela säsong fem tills imorn annars kommer jag dö när jag är där borta.

Känns som att jag har lovat alldeles för många att träffas imorn med, känns som att jag kommer behöva heeela dagen om jag ska sova vid sju liskom. Fan jävla skiit. Bra wickan!
Varför är jag alltid ute med saker i SISTA minuten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0