JIHAA

igår runt åtta gick jag till limpan boy och vi såg på film, som vanligt haha.. Blev en massa mys sen spelade vi spel på hans ipod haha skitkul jag var KUNG och satt rekord, det ni!
Sen runt ett höll jag på att somna så då gick jag hem, men ida ringde efter några minuter och var helt förstörd så jag ringde min bästaste pojkvän som kom och hämtade upp mig och så åkte vi till ida och hämtade henne. jag finns ALLTID här för dig ida, du är värd så jävla mycket mer! <3 Det kommer bli bra, det lovar jag hjärtat.

Har precis vaknat nu, ska åka och sola tror jag, känner mig så blek.. Sen så hem och fixa mig men vad FAN ska jag ha på mig då alltså :D hatar sånt här, jag kommer se ut som ett emo men så ere juuu
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0