KENNY STARFIGHTER

Vid 7  gick jag till älskling, kolla på kenny starfighter mahaha den va awesome! sen skulle vi se på nå jävla trökfilmer som han alltid bestämmer utan text, vem fan ser på filmer utan text liksom? ;) så vi spela massa bubble trouble och jag var grym, trodde limpan hade skillz i det där men nej haha :)
Kom nyss in, har pratat med greenen ute ett tag, vi såg några oth avsnitt, har tre st kvar på femte säsongen så ska försöka se det imorn :) Var så jävla knäppt, jag bara ; aa men greenen vi ses imorn då! eller fan, ne de gör vi inte ?!?!?! BIG KRAM! fan va knäppt..
ska försöka hinna med allt imorn, ställer klockan på 9 så SKA jag hinna med det haha :) Måste träffa hjärtat med!


om jag kommer sakna dig..

Kommentarer
Postat av: ulrika

hade tänkt det!

men blogg & sånt, blir som ett beroende till slut, not good!

men iaf, har ju system kameran & då får du räkna med att det blir en hel del tråkiga bilder :o



btw, här hettar det till ;) sweet :)

2009-08-14 @ 11:08:19
URL: http://ulrikahard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0