kungen

har nyss bakat massa chokladbollar med lillasyster och lillkusin, haha mysigt var de! Jag hatar allt med geggamoja att göra så bra att de tog kommandot, haha när jag sa att de var klara anna bara; men wiktoriaa, ska man inte ha havregryn i? wops haha, är ingen kung i köket jag inte :) men vad gör de om hundra år dåå..

Nu ska jag hoppa in i ett supervarmt bad så jag kanske blir frisk, är helt DÖD ! blir nog film ikväll, allt flyter eller 17 again, haha myys..

slänger in lite bilder från turkland! men de är jäääkligt risiga haha

 
åka banan är kanske hur kul som helst



Näää nu räcker de, orkar inte mer :D blir väl massa flera någon annan gång, hörs då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0