min finaste

Väntar på att mamma ska komma hem, så vi får mat någongång! Eller iofs är det jag som har gjort den, eller ja, gjort köttfärsen iaf DET NI!!! ;) Är dö-hungrig alltså..
Blev ju så sjukligt arg när vi skulle äta sallad till lunch, sallad utan tonfisk är ingen sallad alls och så hade vi inte de hemma ens, jag orkar inte. Hela dagen har gått fel haha!

Jag och ida låg ju ute och solade på solstolarna, precis när båda slumrar till så hör vi hur de knakar i Idas stol, båda kollar på varandra och asgarvar, ida var så grymt rädd och hon vågade inte röra på sig hahahaha, så säger jag att hon ska resa på sig så vi kan ställa den till rätta. Men när hon ställer sig upp så rasar HELA stolen HAHAHAHA jag trodde jag skulle dö :D hjärtat! <3

Ska väl börja fixa mig nu, så åker vi ner på stan när vi käkat och så, måste hitta en present till mimmis barn, har inte träffat henne och hon föddes i vintras! visst att hon bor i usa och aldrig är här haha, men så kommer hon hit på fredag så kan inte jag träffa na för jag ska bort. SKIT !


du är så himla underbar!<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0