PUSS

YO BRE!
Min bästa ida sleepade här i natt, hon är nog den ENDA jag kan sova med utan att vakna 100 ggr haha :) Ställde klockan på kvart över elva, upp och fixa sig och käka frullba så skulle jag ha körlektion sen. MEN med min vanliga tur så blev de ju inte alls som beräknat.
Gick till bussen prick tolv (hade lektion 12.50) så kommer vi dit typ kvart över, väntar tills 28 och jag blir as arg , 30, 31, 36!!!! sen kommer den runt 38, ringde göran när jag var vid volvo, fem i alltså, och han säger att han kan hämta mig där så kör vi därifrån, blev kanske körning 20 min haha bra gjort ;)
blev stan med ida sen, hittade mycket fint och bra! DOCK inga jävla skor, måste ha ett par nya gladiator skor men nenene finns bara fula jävla emo-grejs, fick bli att beställa nu när jag kom hem : )) mumsigt


nu ska jag och ida hem till henne där de blir mys. Hon har körlektion 9.20 så då kan jag sova lite längre där hihi :D

Aja, hörs på later:)

Kommentarer
Postat av: ida

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/signup.php?ref=xenofobiia

. Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har inte alls vart medlem länge, och har ändå redan över 1000 kr! :) Kram

2009-08-04 @ 11:02:59
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0