rockkryssning

Får damp!! försöker få bort ett jävla skit album med barnvisor från ipoden men de funkar ju inte, skitgrejer HATAR sånt här!! Funkar ju aldrig och inte är de en jävel som kan förklara heller, eller jo linus försökte men han var för oteknisk.
Ringde stina nyss med men hon fatta inte, så prata vi om allt och inget, jag älskar att prata ut med folk haha bästa som finns. Tänk att vi känt varann i 15 år nu, helt sjukt.


Justja, vill ni veta en kuuuuuuul grej? Den 15 eller 16 oktober åker jag och Ida på rockkryssning, fatta vad coolt! Kommer bli så jävla grymt, ida älskar ju såna där killar haha, och jag älskar kryssningar och ida, perfect match liksom ;)  Nu har jag nå mer att se fram emot, förutom att jag fyller år om en vecka, jaa så de är bara att skriva upp de!
ooooch en annan grej ni kan skriva upp är att jag älskar linus, jiha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0