SOV INTE BORT HELA DAGEN

åh jisses vad varmt det är .. får nästan värmslag haha ;) lika bra att börja vänja sig. Är ju runt 40 grader i turkland nu, jiha!

imorse vaknade jag av att en dryyyg ringde och väckte mig haha "sov inte bort hela dagen",nänänä ;) klockan var ju bara elva. men thanks mate ;) Efter att ha dragit mig runt 10 min såg jag att ida inte var i sängen, wtf tänkte jag.. meeen hon vakna för att de va så varmt ;) USCH! måste köpa en fläkt eller nå, de går ju inte de här :D haha..

har legat ute och solat ett tag, tog superoljan i ansiktet och båda vi är väl så gott som ganska knällröda haha. Ska åka till ica nu och köpa lite glass och cola, sen hem och se på film :) skiter i att de är bra väder, är ju så äckligt varmt ändå haha.. Sen blir det stan med mammsen och troligen sola sen köra :) mums.


puss på hääästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0