WHAT A NIGHT

Igår kom idas mamma och hämta oss, direkt när vi kom dit gick vi till ica och köpte mys för kvällen. De va ju coyote ugly, min favorit förr  ;) kan säkert alla repliker, kollade på den hur ofta som helst. Mer ofta än marley and me tom, haha..
Vi gjorde väl inte så mycket mer, mös framför tvn. ida somnade också, söthjärta haha!
Både jag och ida hade skitkonstiga drömmar så vi slog upp dom och kolla, fna va konstigt alltså. Hoppas bara sånt där stämmer, as ballt ju :)
Idag har vi inte gjort ett skit heller, bara legat och degat. Men va fan gör de? Jag är ju ledig, i can do whatever i want liksom ;)

Gick till volvo och åkte hem med mamma, fan va kalabalik det är där nu. Alla har fullt upp, skitmycket att göra och hinner inte ens prata med en, känner mig dum som inte jobbar men jag behöver ju vara ledig..

Väntar på lite krubb nu, men det STINKER svamp i hela huset. Det är bland de värsta jag vet, håller på att spy bara jag ser de.. mamma lagar nå jävla äckligt så allt os kommer upp hit, har fan alla fönster öppna och dörren stängd men ändå spyr jag snart, blääääsch.


Snart kommer Ida hit, då blir de basta och massa tjejsnack, som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0