WOOP WOOP!

Nu börjar tankarna gå om hur jag ska börja formulera mig, om jag ska säga ; "jag ska aldrig mer dricka" dock vet jag ju att jag ljuger. Om jag ska säga; det blir fan inge dricka innan nyår. Men då ljuger jag igen.
Men SATAN vad roligt vi hade igår :D Började hemma hos klara, blev lite tjejsnack som vanligt och sen jag har aldrig.
Massa vin och tequila på det. Helt awesome! Kommer movies sen, tror ida spela in.

Sen drog vi till någon fest på komvux med massa vuxna haha, pinsamt det är alltså. Kommer man dit som en liten tönt liksom ;) ne men dom var supersnälla, så roligt att sitta och diskutera och jag ger mig aldrig heller, bara jag som har rätt haha ;) Blev så jävla glad av ida med, vi hade världens finaste snack på toan, har aldrig känt mig sådär glad förr. DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST !

Mötte linus vid frasses och åkte hem, vi skulle vänta på lisa och hennes kille men dom kom aldrig så det blev massa mys istället :) min finaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0