YEAH!

Har inte hänt ett skit idag, eller jo, låg ute i solen i cirkus en timme sen kom de stora feta moln, orkade inte ligga där och tro att man blir brun genom molnen men DIREKT när jag kom in och slog på oth så började solen kika fram igen så de blev ju ångest dirr, gick ut igen men då blev de molnigt!! Satan i gatan vad arg jag blev, gick in och drog ner persienerna eller hur fan de stavas och låtsades som att det regnade ute istället , mycke bättre ;)

Nu har ida kommit hit och nu är de fix på g, jag är redan klar men hon håller på som fan haha ;)
Näe, nu lär jag fan skynda på jäntan lite, hörs på later;)




du har allt




Kommentarer
Postat av: vet ej

gud vilket tamt inlägg.. själv bjuder man på en halv bok ;)

2009-08-07 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0