DANS ÄR VÄL DE BÄSTA SOM FINNS?

Provet gick sådär , är inte nöjd iallafall. Vet att jag aldrig kommer att få mer än G i ekonomi så det känns inte ens lönt att försöka.
Men jag var så jäkla nere och allting efter provet, och så kommer världens finaste josefine och frågar om jag vill åka med henne och emma till lingbo i helgen :D Göra middag och mysa på söndag och sen upp tidigt för att åka massa skoter på måndagen. Lätt att jag vill det :) Vi tre liksom, hihi.
Sen var det dans och det finns allvarligt talat ingenting som är roligare, att bara stå där och låta musiken strömma igenom en är underbart, bara att stå och skaka rumpan!

Nu ska jag fixa i ordning mig sen vara med pappa ett tag, sen blir det plugg ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0