EN LISTA

Eftersom en viss tönt dissade mig ikväll så sitter jag hemma en fredagskväll och gör INGENTING. Redigt besviken men sånt får jag tåla.
Bjuder på en lista;

99 saker du inte visste om mig

1. Namn? Wiktoria Ahlin
2. Exakt ålder? 17.6 ;)
3. Vart bor du? Bomhus, gävle :)
4. Bor tillsammans med? Med mamma
5. Husdjur? Hund, katt,  fiskar
6. Färg på ditt hus? rött, vitt
7. När är du född? 1 oktober
8. Klass? SPE2A (sam-ekonomi)
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? nEJ, vill ha !
11. När ska du sova ikväll? När jag känner mig trött, ska ha filmmaraton med malin :D
13. Duschat idag? Ja, det är klart
14. Kramat någon idag? Ja :)
15. Pussat någon idag? Nej, men jag skulle ha gjort de haha :D
16. Vad har du ätit? lunch, middag
17. Dagens klädsel? var helt mjukis i skolan, sen leggins tunika
19. Dagens sötnos? E.
20. Dagens roligaste? Johanna på dansen hahah, hon är så jävla söt :)
21. Har du många vänner? Tillräckligt :)
22. Hur många har du kysst? men ?
23. Vem kramade du senast? William
24. Hur många vill du ha sex med? vadå vill ha sex med? Dum eller?
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Ekas
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? Lisa; Ska vi slå han?


Senaste:

31. Film? Kommr inte ihåg
32. Låt? britney spears - circus
33. Mat? tacos
34. Dryck? wateeeeer
37. Stad? bomhus?
38. Land? Sverige for fan
39. Ämne i skolan? Matte
40. År? 2009
41. Personen du tänkte på? Pappa
42. Personen du kysste? det man inte vet lider man inte av
43. Gången du spydde? .... :'(
44. Gången du grät? igår
45. Pizzan du åt? förra veckan vare väl .....
46. Gången du var i Göteborg? FÖrra året
47. Gången du var i Stockholm? Förra året , det med
48. Gången du var full? nyår
49. Gången du var hög? aldrig i mitt liv
50. Personen som såg dig gråta? mammii

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? Svar
52. Hund eller katt? Båda =)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? tvspel foooo shoo
55. Singel eller upptagen? Tvek
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? öööh få se nu, lunarstorm de är min favoritsida. Fniss
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad :D
59. Big brother eller paradise hotel? HAHA dum fråga, BIG BROTHER !
60. Svart hår eller blont? blont =)
61. Blåa ögon eller bruna? Jag hatar mina bruna, så jag vill ha blåa :)
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller Fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Kebaaaab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? LEVA :)

Antal:
70. Personer du älskar? öh få se nu, 1 2 3 ? moget, inte vet jag
71. Personer du hatar? ingen :)
72. Personer som sagt jag älskar dig? Men gud vad de här va tråkigt haha ?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? no idea , baby
74. Glassar du ätit på en dag? men jag räknar ju inte :(
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? Ingen, usch !
76. Gånger du haft minnesluckor? har väl hänt några gånger?
77. Piercingar har du? 7 i öronen, en i naveln
78. Personer du saknar just nu? en, pappa
79. Gånger ditt hjärta brustit? EN jäkla gång, no more

Vem:
80. Vill du kyssa nu? dig såklart =))
81. Ska du träffa imorgon? Emil tror jag väl ?
82. Sjöng du senast för? Mig själv, malin och louise. Fick tyvärr bra kritik;)
83. Hade du senast en msnkonversation med? Sebaaastiäään
84. Spelade du tv-spel med senast? pappa, madagaskar :D hur kul som helst
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? huum någon gullig jäkel =)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? alla elaka
87. Förtjänar att dö? ingen förstår ni väl? Alla ska ju leva!
89. Vill du sova brevid inatt? ;)

Vad:
90. Gör dig glad? När jag känner att jag presterar mitt bästa
91. Gör dig ledsen? ***
92. Vad vill du helst göra nu? se på en mysig film :)
93. Önskar du att du slapp göra? gå till skolan
94. Vill du ha nu? ett glas vatten
95. Önskar du dig i födelsedagsprent? körkort, en resa och pengar 
96. Längtar du till? Grekland 3/5
97. Tycker du om dina betyg? hahahaha nej
98. Ångrar du i ditt liv? Nej verkligen inte
99. Är det bästa som har hänt dig? jag har världens bästa familj och vänner , det är lycka däää


Kommentarer
Postat av: Loo

Ny design på bloggen! Tyck till!

2009-02-06 @ 22:52:36
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0