WHAAAAAAAT A NIGHT!

Igår hade jag sån sjuk beslutsångest om jag skulle med och festa eller inte, men jaa, jag gjorde de iaf och jag ångrar mig INTE.
Drog till Josse, sen till Jullan med pullan och festade lite, där va mannie broxen och amanda ! Skitgo tjej från Gotland, värsta mysig dialekt :) Sen kom de lite mer folk och de blev som en miniklassfest ;D haha favorit i repris liksom ;)
Sen drog vi till nynäsgården, och fyfaaaan vad kallt det var. Alla tjejer hade ju klackisar och de va ju skitsvårt att pulsa i snön! Väl där så var det draaag , alltså ekonomerna är så jävla king så de finns inte. ROLIGA hela bunten :D Vi lär ju lätt ha bästa klassERNA alltså :)
Var så jävla kul när alla stod och skrek SPE , SPE SPE, SPE SPE SPE - vi är bäst!!! (osv) och så rasade hela bordet och fyfan jag tror aldrig jag har garvat så mycket , haha :D Sen när Jacke kom fram och började diskutera patricias videobloggar som jag är med i, snackat om att ha granska allihopa ! Började prata om när vi satt på IKEA och käkade och hur jävla längesen var inte det ? eller den där videobloggen som är typ 498945 minuter när vi sitter på bussen. Ja, men de är ju niiice att va B-kändis ;)
Sen så ville Amanda hem och stackaren som flyttade hit för någon vecka sedan hittade ju inte, så jag erbjöd mig att gå med henne hem då jag hade ruggiga köldskador på fötterna haha, så vi gick förbi citykiosken och där mötte man en osocial jävel, tack för att du hejade liksom =)

Nej, men hela kvällen var sjukt kul iallafall :D tack allihopa

Nu är jag rå-trött så jag ska ut och gå i det fina vädret =)

(bilder kommer sen)


Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja de förstår jag :) men är det skoj såå !



haha om du menar i taket lyser stjärnorna så lipade jag så mkt att jag hulkade :P hahahaha. jag är så blödig av mig på filmer, usch.. hade du sett den? :)

2009-02-14 @ 14:41:45
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: tack :) jo det är bra men lite sjuk med :/ dudå? :)

2009-02-14 @ 14:50:05
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Maalin ´

Nee det är du inte alls :D

Idag blire träffa Henkish själv? :)

2009-02-14 @ 14:51:58
URL: http://reegndroppe.blogg.se/
Postat av: Gisela

ja det är ju det! suck! det skulle vara bra om det va lätt :D haha

2009-02-14 @ 15:28:06
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: anna boström

ngt jädra skit :P haha



ha de så mysigt på promenaden då;)

2009-02-14 @ 15:45:35
URL: http://abostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0