WHAT THE FUCK?!

Okej, nu är jag nog frisk - peppar peppar ta i trä -
vafan, först har jag feber i en hel jävla vecka, det går en dag, sen är jag magsjuk också? Och vet ni vad det värsta av allt är? Jag har ont i halsen nu! Vilket roligt jävla sportlov.
Nejdå, de kommer ju bli roligare =) Idag fyller Nina år sedan ska jag vara barnvakt åt Linnéa som jag inte träffat på huuundra år, så de blir mys :) imorgon ska jag vara hundvakt sen kanske vi drar till stråtjära tills på fredag..
och på fredag är de skoter med grapparna igen :) mycket roligt :D

ja, nu har jag äntligen ätit en skorpa till frukost så ska väl hoppa in i duschen nu, sen fixa mig and than right away to
däädys  place.
 

Kommentarer
Postat av: Linn Lundh

härligt med agility :)

2009-02-24 @ 17:55:14
URL: http://lundhs.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så söt hund! Om du kollar min blogg, och på mina länkar på "victorias blogg" det ser precis ut som hennes söta lilla rex! =) Kram

2009-02-28 @ 12:46:17
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0