Årslista 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, tatuerade mig , utbytesstudent, var i turkiet osv.

Höll du några av dina nyårslöften?
jag kommer inte ihåg om jag hade några :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp ! Supergulligt

Dog någon som stod dig nära?
Nej och tur är väl de. (peppar peppar ta i trä.)

Vilka länder besökte du?
Turkiet och .. tyskland om  de räknas.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
16 Augusti - Turkiet
Helgen efter jag fyllde år - träffade världens sötaste!
28/10 -tatuerade mig
29/11 - Germany

Vad var din största framgång 2008?
Ingen aning faktiskt

Favoritprogram på TV?
Andra avenyn  =)

Största misstaget?
"Det man inte minns har inte hänt"

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, tyvärr. Hoppas på ett friskare år :D

Bästa köpet?
Oj, det är nog.. mina gladiator skor, de utan klack och de med klack. Sen min klocka

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, massa olika saker jag har varit iväg på och att jag har fått bättre kontakt med vissa personer som jag inte stått nära på senaste tiden :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Chris Brown ft. Jordan Sparks - no air
Ron rope - a drop in the ocean
Alphabeth - Fascination
Tim McGraw - Baby I'm amazed by you

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och, men det beror på hur man jämför

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer impulsiv!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Att sitta och vela hur man ska göra osv. Let's do it bara.

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma med BARA familjen. Familjen tajkon ;)

Blev du kär i år?
Kan man väl säga dårå

Hur många one night stands?
jag kunde nog inte bry mig mindre

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag måste nog svara ja

Bästa boken du läste i år?
Alla Stieg Larsson böcker

Största musikaliska upptäckten?
Lady gaga :D

Något du önskade dig och fick?
ja absolut

Något du önskade dig men inte fick?
apselut

Årets bästa film?
huumm.. Räknas alla Beck och Wallander?;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kom hem från skolan och var skitsur, mamma berättade att vi skulle åka någonstans men inte vart. Det visade sig att alla mina damer överraskade mig @ johannas place.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa, att inte sommarjobba hela sommaren ;)

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
min stil? vet inte hur man ska beskriva min stil ;)

Vad fick dig att må bra?
Vänner och familj =)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Persbrandt ;) grr !

Vem saknade du?
Ganska simpelt. Pappa

De bästa nya människorna du träffade
Alla är superbra :) puss på er.


Kommentarer
Postat av: Mli

haha.

ja det är väl bättre eller så.. men jag har inte fått ngn emdecin ännu.. har inte ens varit hos doktorn :P ska nog dit på måndag kanske om jag orkar ^^ haha, - jag tycker inte om doktorer :P ahah.

Städa är uppiggande :D eller inte.. haha

2009-01-01 @ 20:06:37
URL: http://mliand.webblogg.se/
Postat av: Mli

HAHHAA, Andra avenyn är ju inte bra xD haha

det är typ det sämsta programmet som har funnits ;p haha

2009-01-01 @ 20:08:31
URL: http://mliand.webblogg.se/
Postat av: gisela

idag ska jag inte göra någonting! sjdå? :D

2009-01-01 @ 23:36:33
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hyvää uutta vuotta!

2009-01-02 @ 01:24:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Nja, ha när lite dum/otrevlig..."/

Aha, det låter kul! ;D

2009-01-02 @ 09:38:55
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0