FYFAN VAD IDIOTISKT

Vaknade upp hos Frida imorse, sprang upp och käka och fixa till mig sen väckte jag söthjärtat. haha , hon hade inte märkt ett dugg hon, fast jag stått och spela massa musik.. du är så bra!
Jobbet flöt på bra.. Tills typ 11.. då tatueraren ringde och sa att det hade blivit dubbelbokning precis på MIN tid, så antingen fick jag komma imorgon, torsdag, kl 10 eller på tisdag kl 16.30. Självklart blev det imorgon men det är så jobbigt att vänta på något, när man verkligen vill göra det!

Så jag var skitsur, började gråta på jobbet och sa så jävla dumma saker, vägrade göra allt dom sa haha, sen sa jocke att jag fick gå hem precis när jag ville och då drog jag direkt. Visst, big deal tänker ni men innebörden med den här tatueringen känns så speciell för mig, när jag verkligen har velat göra någonting och försökt ändra på något , så blir det inställt.

Johanna kom till jobbet, så åkte vi och handlade mat och fy tusan vad gott det var, vi börjar bli bra kockar nu (: haha tvek ;) Vi har precis färgat håret, blev skitfint på henne.. Precis sån där färg vill jag ha, inte såhär jävla kritvitt som jag har nu. Funderar på att boka tid nästa vecka och slänga i lite brunt i håret, haha jag vet vad ni tänker, men jag ÄLSKAR att färga håret.
När johanna la i färgen i mitt hår sa jag; alltså green, det är nu jag mår som bäst. Med bästa vännen här och färgen i håret, haha. helt patetiskt!


Nu åkte hon iaf på körteori, jag ska hoppa in i duschen och skicka lite bilder till Christine, som ska göra om min design! hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0