HOLD ON ..

Fyfasiken vad less jag var när jag skrev förra inlägget, var så arg så jag kokade! Visst är det konstigt ibland?
Mamma åkte iaf ner på stan med mig, hihi.. men inga skor hittade vi. Tror fasiken jag ska beställa istället! Hittade en supersöt tröja från Gina, dock har jag en lika men det är absoluuut mina favorites alltså.

Kom hem , och åkte direkt ut och körde :) gick faktiskt bra! Körde till andersberg, stan, brynäs och ja massa. Tog VÄRLDENS brantaste backe och lite start i backe på det. Det gick great! Men.. fick en världens situation där jag var HUR nära som helst på att krocka, och när någonting går fel eller inte går som jag vill - då lägger jag ner direkt. varför?! Så dåligt..

Nu ska jag lägga mig i soffan och prata med mamma eller nå , great!





Btw, 16 dagar kvar tills vi åker till turkiet. Mums vad mysigt :D

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Turkiet? Alanya eller?=) Det är såååå himla vackert där! Hur länge stannar du? KRamar

2009-07-30 @ 14:30:55
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0