HONEY ..

Nu blev det ju dåligt med updates igen.  Men vi drar det i korta drag då!
I fredags hade jag myskväll med ida, vi färgade mitt hår, det blev grått haha.. Färgade tillbaka det till blont och mja, det blev som vanligt. Skittråkigt!
Igår var jag i stockholm med mamma.. Det blev bra mycket shopping, ärligt talat har jag bra ångest nu för att nästan handlat upp hela jäkla lönen. Inte tänka på att spara eller, nej nej..
Kom hem och färgade håret, blev super ju! Inte vant mig än, men jag är så jävla less på de där fejk-blonda håret så det finns inte. Det känns så 15 haha.. Så nu är det lite brun med olika slingor, super. 
Drog på fest hos någon johan, alla hette johan där så de va skitsvårt att veta vilken man skulle fråga haha.. "Jaa, men fråga johan", öh va ? haha .. 
Men vafan höll vi tjejer på med alltså? .. SÅ jävla mycket ångest idag så det finns inte haha! 

Var iaf en skitmysig dag igår, först att bara vara i sthlm, sen att vara med mina bästa brudar. Tack mamma, och tack Johanna och Ida!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0