NO UPDATES

Haha , sorry för dåliga uppdateringen men jag jobbar HEEELA dagarna och helgen vill man ju ändå ha lite fritid och inte sitta vid datorn. Har nästan inte ens nuddat datorn den här veckan, så jaa.. därav den dåliga uppdateringen.

Ja, vad har hänt då? I helgen cyklade jag och stina,johanna och sara till gårdskär för att mysa. Vet inte varför vi cyklade när stina har körkort och vi kunde fått skjuts, rolig grej bara. Hemvägen var bra jobbig, motvind hela vägen hem och bakis på det. Inte sån grym kombination.
Annars har jag väl bara jobbat, det är tur att Sara jobbar där måste jag säga. Springer ner varje tillfälle jag har och skojar lite, du är så rolig hjärtat! För någon dag sen var Thavve inne också, det är faktiskt tråkigt att jobba där utan honom, han som alltid är så glad..


Lite sur jag var förra inlägget eller? Kameran gick ju sönder, så jag fick köpa en ny.. Studsmattan gick sönder och jag köpte en ny igår, så det börjar ordna upp sig lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0