TATUERING

Justja, jag kanske ska säga nå om tatueringen.. FYFAN I HELVETE VAD ONT DET GJORDE. Haha, har aldrig varit med om dess like, trodde jag skulle börja gråta.. Ändå är det min tredje, men de andra har absolut inte känts sådär. Nu har jag iaf bestämt mig för nr 4 och 5 också. Men "en på år", som moder säger, är väl ganska bra ;)
haha.. Det var skitjobbigt att gå upp idag, och inte  blev det bättre av att jag möttes av världens oväder. Träden låg nere på vägarna och det blåste så om jag inte hade hållt i styret med all kraft jag hade så skulle jag ramla!

Inte heller blev det bättre av att jag möter en sur joakim och vet att jag ska jobba med honom hela dagen, han försöker sluta röka men hur FAN kan man bli sådär sur hahaha? Står och svär en halvtimme typ för att en kartong är sönder, illa ;)
MEN dagen blev mycket bättre runt halv 3, när jag träffade sara och vi satt i fikarummet och skrattade så tårarna sprutade. Haha, vi satt i flera minuter och bara kollade på varandra och skratta, du är så jäkla braers!


Slänger in nå bilder från tatueringen sen, eller en film kanske?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0