THANK GOD IT'S FRIDAY!

Idag är det äntligen fredag, och det är min sista jobbar-fredag. Tänk, att 8.5 vecka har jag jobbat nu =) Vid fem veckors snåret var det jobbigt, men jag höll ut!
började  bråka med "bossen" idag, satan i gatan vad arg jag blev. Stog och skrek åt varandra haha!
Bjussa på smörgås tårta på eftermiddagen och fick massvis med kramar, världens bästa arbetskamrater ! <3 så kom Thomas förbi, åh det är alltid lika roligt varje gång han är där. Den mest klokaste mannen skulle jag säga!
 började jag bråka med "bossen" idag, satan i gatan vad arg jag blev. Stog och skrek åt varandra haha!

Kom precis hem, har bytt om lite och nu ska vi åka och äta. Mumsigt, vet inte var bara :) Sen ska jag vara med baby.

Jag längtar som fan till imorgon, ska vara med världens bästa ida. ÅÅÅH drar direkt till na eller hon hit, hihi. min bästaste bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0